Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Maternity tickers

Lilypie Maternity tickers

Friday, March 25, 2011

Aku dah kawen ke???

Dah hampir 2 minggu aku jd seorg isteri...so far, aku rs bahagia sgt wlpn ktorg x gi honeymoon mana2 pn...lps kenduri kt Penang ktorg bz dgn kenduri kt Sg. Buloh plak...dh abis kenduri kt Sg. Buloh, hubbyku kne keja plak...tp kan rata2, kenduri kt Sg. Buloh lg penat dr kenduri kt Penang. Mmg memenatkan sbb kt saner diorg msk sendiri...everything diorg wat sendiri except pelamin...so, aku x terkecuali membantu skali...isi bunga telor, siapkan meja mkn pengantin yakni utk diriku sendiri la...wat air tuk org yg wat keja...aper lg yg aku wat...tu jer kot...tp penat la sbb nk settlekan psl umah lg...

Wlpn penat di kedua2 buah kenduri, tp aku mmg puas ati sbb kedua2 mak andam n cameraman byk membantu...mmg berbaloi...kedua2 buah family pn byk sgt membantu...thanx tu abah n mak serta abah n mak mertuaku...x lupa jg pd adik beradik, sepupu, abg2 ipar, kakak ipar, adik ipar n birasku...hhehehe...

Jom layanzzz pic2 kawen aku n hubbyku tersayang...huhu...

Sempat lg aku menjeling kt cameraman...hehehe

Persandingan 2 pasang mempelai...aku n adikku...matching la plak warna yg ktorg pilih...huhu

Persandingan kat Paya Jaras Dalam, Sg. Buloh...tema off white...eksklusif gitu!!

1 comment:

  1. congratulations!

    p/s

    please visit our new online store at

    www.shopaholiclove.com

    dont forget to 'follow' us! thanks for your support!

    xx

    ReplyDelete